Sunday, May 15, 2011

TRANSFORMASI

Assalamualaikum suma..mesti hangpa rindu aku kan(walhal tak tau pon aku ada blog)..
Today ku nak habaq kat hagpa pasai tronsformasi yang akan berlaku pada aku bermula esok hari..haha..ap yg bakal berlaku,ad penyingkiran ka?ad undi masuk ka?ad umm..ad ap??(bak kata Razil,Acap,Afif n sumalah). Haha mcm AF plak an..of corse taklah kan. Actually aku dah start keja esok kat Sushi King.Wish you Luck Izwan ek..I know that u can do it..(mesti ad yg ckp,bajet ah mamat nih,poyo,kelam,bapak skema ..coz aq komen tok diri sendiri..hello, that's my style..so wat?Aku kan ad akunya Misi dan Visi tersendiri..hang ad??tak dak kan..so damn..eh silap..suppose to be diam..pada dak2 UiTM yang ngah cuti terpanjang gila nih...baiklah amik kesempatan nih tok cari duit poket.bnyak masa tuh.dari lepak tak tau pasal.baik carik duit,kaw hengat duit nak cari kaw??memang takkan lah kan. tapi dalam mencari duit nih.solat jng lupa ek..(pesanan dari penaja,Permaisuri Agung n YDP),sapa??tentulah mak n ayah akuh..heee..okaiy kawan2,wish me luck keyh.semoga impian akuh nak bergiat aktif dalam bisnes Sushi nih tercapai.manalah tau ni first step aku kan. Pada Zaid yang tengah mencari kekosongan,terus mencari,Insya'allah jumpalah nanti.Razeki Allah mcm hujan.Pada Afif n Acap..selamat mendidik..hurm..alang2..Happy Teachers day.n Razil..sementara kw tunggu bulan 7 nih..baik keja..(cadangan jerk)..keyh see u all next time..Assalamualaikum.
kejar bang kejar...

3 comments:

  1. Hellowh...
    aku dah crik tp xde un org nak amek keje 2bulan jer... aku igt nak blajar bahase mandarin tapi 2bulan xcukup.. de nak setahun n aku un xmampu nak balik tiap1 mggu... so...
    maybe aku makan tidoq ja kot cutie nie..huhuhu
    fun... :)

    ReplyDelete
  2. mane post yg pertama ko?? ko delete ea?? -acap

    ReplyDelete