Monday, June 27, 2011

Rahasia Ibu

Salam suma.today atau dalam bahasa inggerisnya aku nakberkongsi dengan hangpa suma pasai rahsia yang mungklin ramai tak tau pasai tapak tangan kita.selalu kita dengar yang kat tapak tangan nih ada tertulis sebelah kiri 81 dan sebelah kanan 18 dan bila bergabung,meletooop ah mcam Adam n Stacy...teet bukanlah jadilah jumlah Asmaulhusna tau dalam bahasa bakunya Nama-Nama ALLAH yang indah.memanglah yang tu dah banyak orang tau.n one more things aku rasa hangpa tak tau tapak tangan nih ada simpan rahsia ibu@mak@ummi@amma??@mama..etc.cer korang gabungkan tapak tangan sebelah kanan dan sebelah kiri korang .cuba skunk.cpat aku tunggu.jadi apa?..ha.korang ad nampak tak bentuk rahim seorang wanita,nampak tak?..huh tangan bulat?.tu DORAEMON jerk.
mamat ni memang ah tak normal

ha nampak tak?..cer tengok tangan sendirik


"sebelum tu,entry ni bukan berniat lucah".sambung balik,korang dapat perasan kan ad bentuk rahim tuh.sebenarnya ALLAH dah cipta macam tu supaya kita selalu ingat kepada kedua ibu bapa kita terutamanya seorang ibu.tengok betapa hebatnya ibu kita...(tepukan ckit,bravo,tahniah,congrates mak)..ALLAH telah mengabadikan tanda ni  pada setiap manusia yg dilahirkan atas bumi nih.betapa jasa ibu tuh sangat besar.Masya'allah hebatnya.hangpa pon tau kan kat rahim ni lah terjadinya segala proses sebelum keluarnya seekor,opss seorang manusia.
ginilah prosesnya~
sakit weh waktu nak keluar tuh.nyawa dipertaruhkan weh,gila aku tak sanggup.kepada suma kaum hawa semoga berjaya dan bersedialah anda!!!hehehe..takot tak,conpom lepas ni tanak ngandung dah.hurm cakap di mulut.tup2 bulan depan sorang lagi.then sorang lagi.next sorang lagi.morethen kembar.huh cakap tak serupa bikin.hahaha.tapi tak kisahlakan.rezeki jngan tolak.Sebelum tuh saya nak ucapkan telima kasih ah mak kelana menjaga saya selta melahirkan saya.telima kasih ah mak.peace.
Moral of e entry:lurv ur parents so much especially ur mom.okaiy see u next entry.salam.arigato gozaimas,mata doso..
ala tomeinya mcm tomyam~

1 comment: