Monday, July 4, 2011

Aku Terpanggil

Selamat pagi Malaysia,Assalamualaikum n namaste.hari ni aku terpanggil sebagai seprang saudara seIslam kalian semua naklah review pasai benda nih.actually dah lama nak tulis tapi besalah keadaan tak mengijinkan.So,pagi ni aku rasa dah terijin.So ap yg terpanggilnya?..Kisahnya gini,aku nak share ngan hangpa suma pasai LEGGING.ha tau dak apa dia legging tuh?..setau aku legging nih seluar getah yang ketat+sendat+seksa aku rasa.wuh memang nampak biasakan but actually luarbiasa.Sepernah bacaan aku,legging nih adalah fashion pelacur di Barat nun,so sanggup ka nak pakai fesyen pelacur?eeuuuwww.mintak simpang 3 la katakan.
Dari hadis Rasulullah S.A.W ad menyebut,Akan datang umatku di akhir zaman terdiri dari kaum wanita yg mana mereka itu berpakaian dalam keadaan telanjang...see that terbukti,ap nak jadi orang yg pakai legging ni?aku pon tak sanggup tengok ah orang yang pakai legging,baik tengok Kak CT kita pakai kaftan.lagi cun
pastu ad lagi nih konon nak nampak realy muslimah,pakai legging n bertudung,memang tak bersalah nak pakai tudung,tapi nih kes legging,bersalah gurls.cubalah hangpa pikiq dalam-dalam cikit,ada ka dah pakai elok-elok then mai tang pakai seluar,legging jugak yg hangpa pilih,banyak lagi benda yang boleh pakai.that's why waktu zaman dulu,di sesetengah country Islam,ad undang-undang kenapa wanita tak boleh memakai seluar,24 jam mesti kain,pasai nilah.so pada yg melegging tuh bertukarlah kepada yang lebih sopan.ini demi masa depan anda sendiri dan masa depan Islam juga.bukan niat mengaibkan sesiapa mahupun menunjuk-nunjuk aku nih alim@pakar legging,sekadar teguran buat saudara saya.semoga jumpa lagi,renung-renungkan dan selamat beramal.

2 comments:

  1. btol..btol...
    weyh.. baca blog aku tak?

    http://assignmentcscrazil.blogspot.com/2011/07/mengkakioh-silap-legging.html

    ReplyDelete